Photobucket

emme[/url] nike.com

in Here is your first Forum Thu Nov 09, 2017 9:55 pm
by caicai2017 • 26 Posts | 260 Points

New York-inf?dda Stash har l?nge varit v?rdad som en av stadens graffiti legender. Han beh?rskar sin hantverk under Nike Air Presto Womens 80-talet och 90-talet och b?rjade arbeta Adidas NMD Womens med Nike 2003. Sedan dess har graffitiikonet lagt till sin kontakt med flera Nike-h?ften.
F?r sitt senaste samarbete, tar Stash sin signaturbl? f?rgpalett till Nike Air Zoom Spiridon. Energiserad i bl?tt, toppas den klassiska l?pande silhuetten med grafiska callouts till Stash vid t?n och ?ver socklinerna.
Nike Air Zoom Spiridon '16 x STASH ?r tillg?nglig fr?n och Nike Air Odyssey Womens Mens med 29 november p? nike.com och Adidas ZX Flux Femme hos utvalda ?terf?rs?ljare.
Nike Zoom Fly SP Shanghai ?r tillg?nglig fr?n och med den 9 november i m?n och kvinnor p? Nike App, nike.com och hos utvalda ?terf?rs?ljare.
Nike p? Twitter Nike p? Facebook Nike p? Youtube Nike p? InstagramCreated som en del av Nike's 2017 N7-kollektion som firar indiansk arvsm?nad, Jordan Jordan Super.Fly 2017 N7 har ett r?tt vingem?nster ?verst. "Den skalliga ?rnen ?r Asics Gel Lyte 5 Femme betydelsefull b?de i min familj och i Nike Air Pegasus 89 Homme indiska landet", f?rklarar Nike N7 idrottsman Jude Schimmel. "F?r mig representerar den visdom, familjens betydelse och styrka. Var och en av dessa saker har hj?lpt mig att bli mentalt stark p? och utanf?r domstolen. "
Jumpman-logotypen och ytters?len ?r turkos, en f?rg som representerar harmoni, v?nskap och gemenskap i indiansk kultur.
Jordan Super.Fly 2017 N7 ?r tillg?nglig den 7 november p? Nike Air Max Tavas Femme nike.com och hos utvalda ?terf?rs?ljare.
Skapat som en del av Nike's 2017 N7-kollektion som firar Native American Heritage Month, v?ver Nike Air Footscape N7 i en r?d grafik ?verst. "Den skalliga ?rnen ?r betydelsefull b?de i min familj och i indiska landet", f?rklarar Nike N7 idrottsman Jude Schimmel. "F?r mig representerar den visdom, familjens betydelse och styrka. Var och en av dessa saker har hj?lpt Adidas Superstar Womens White mig att bli mentalt stark p? och Asics Gel Lyte 3 Femme utanf?r domstolen. "
Nike-logotypen p? tungan och Nike N7-logotypen p? h?len ?r b?de guld, en f?rg som ?r f?rknippad med framg?ng, h?g kvalitet, prestation och positivitet i indiansk kultur.
Nike Air Footscape N7 ?r tillg?nglig den 7 november p? nike.com och hos utvalda ?terf?rs?ljare.

Scroll up

Photobucket