Photobucket

[url=http://www.anton

in Here is your first Forum Wed Nov 29, 2017 9:57 pm
by caicai2017 • 44 Posts | 440 Points

Tothe Erdo?an regering, det g?r mig en farlig man.
Och det var d?rf?r jag blev kvar i l?rdags p? flygplatsen i Rum?nien. Som jag ber?ttade var det en konstig f?delsedag.
Jag kommer ih?g min 21-?rsdag, f?r fyra ?r sedan. Jag firade det i Turkiet, hemma hos mina f?r?ldrar och min bror och syster. Min mamma gjorde türlü. Det ?r en turkisk gryta med gr?nsaker och k?tt. Jag dr?mmer om den d?r m?ltiden. Min mamma g?r det b?st. Men jag har inte varit tillbaka till Turkiet p? ?ver tv? ?r. Jag har inte heller talat med mina f?r?ldrar om tv? ?r. Min bror ber?ttade Nike Air Max 90 Dames f?r mig att de ?r r?dda f?r att g? ut offentligt. Jag vet inte om jag n?gonsin kommer att kunna ?terv?nda, eller om jag n?gonsin kommer att se Nike Air Max 2017 Donne mina f?r?ldrar igen. En dag gick min pappa till mataff?ren och en kass?rspett i hans ansikte. Han ber?ttade f?r min pappa att det var p? grund av mig. Jag k?nner mig hemsk om Nike Air Max Command Femme det. Jag har inga turkiska v?nner l?ngre. Jag brukade, f?re den misslyckade kupen f?rra ?ret. Nu kan de inte prata med mig. Om de kontaktade mig kunde de s?tta i f?ngelse. ?ven om de f?ljde mig p? Twitter eller gillade ett foto p? min Facebook-sida kan det vara ett problem. Jag f?r d?dshot hela tiden. Jag fick tv? av dem ig?r. Det beror p? att Erdo?an anser att yttrandefrihet ?r farligt. Jag spelar basket f?r ett jobb. Adidas Superstar Mujer Jag ?r inte politiker eller journalist. Men jag har en r?st och jag vill anv?nda den f?r de oskyldiga i Turkiet som straffas f?r att uttrycka sina idéer och ?vertygelser. Idag ?r jag landl?s, men jag kommer att r?kna ut saker. Jag har k?nt mig hemma i Amerika ?nda sedan jag Nike Blazer Basse Femmekom, och en dag hoppas Adidas NMD Mujer jag bli amerikansk medborgare. Det ?r lite galet f?r mig. Jag har varit i USA i n?stan 10 ?r, men i Oklahoma City ler m?nniskor fortfarande p? mig och s?ger, "V?lkommen." Det f?r mig att k?nna att m?nniskor h?r har min rygg. Liksom de vet vem jag egentligen ?r. Jag k?nner att jag har en amerikansk familj. Ig?r gick jag Nike Air Max 90 Femme Noir et Rose in i Nick Collison i New York. N?r han s?g mig ?ppnade han bara armarna och gav mig en kram. Det ?r Nick. Russ textade mig p? l?rdagen n?r jag fastnade i Rum?nien. Han sa: "L?t mig veta vad jag kan g?ra." Det ?r Russ. FOTO AV LAYNE MURDOCH / NBAE / GETTY BILDER Han har ocks? skickat mig en hashtag: #FreeEnes. Jag hade ett riktigt bra skratt p? den d?r. Det var en perfekt f?delsedagspresent. Men www.antoniolinares.es seri?st killar, tack f?r st?det. Till alla. Tack f?r att du har tagit dig tid att l?ra dig om vad som Nike Air Max 90 Womens Black h?nder i Turkiet. Vi borde aldrig gl?mma hur viktigt v?ra friheter ?r h?Nike Air Max 95 Femme r i Amerika. Det ?r n?got du uppskattar ?nnu mer n?r de tas bort.

Scroll up

Photobucket
Visitors
1 Member and 36 Guests are online.:
saicharansa

We welcome our newest member: doaleb1