Photobucket

nerv?st. N?r jag ?ntlig

in Here is your first Forum Thu Nov 30, 2017 9:32 pm
by caicai2017 • 44 Posts | 440 Points

Han satte sig och b?rjade chatta med mig om det kommande spelet. D?refter blev det en pregame ritual. Innan varje hemspel deltog han han satt bredvid Nike Air Max TN Femme mig p? b?nken och vi skulle prata om hoops, skolor, musik, filmer ... n?gonting verkligen. D? skulle han g? upp och g? igenom sin skjutrutin. Han sk?t fr?n ?verallt - h?rnen, toppen av b?gen,Nike Air Max 1 Womens vingarna, alla vinklar du kan t?nka dig. Varje g?ng jag tittade p? honom s?g han aldrig att sakna. Jag har aldrig sagt Kyle Korver hur mycket de talade menade f?r mig. Vi s?ger vad som ?r upp till varandra n?r vi ?r p? r?tten tillsammans, men jag ?r inte s?ker p? om han kommer ih?Nike Air Max 90 Femmeg det skrikiga barnet i slutet av b?nken i Philly. Kanske fr?gar jag honom n?sta g?ng jag ser honom. Det kanske l?ter konstigt att jag inte riktigt batade ett ?ga n?r Kyle bad att sitta Nike Air Max 90 Mens bredvid mig igen p? dagen, men n?r du v?xer upp runt NBA-spelare blir du inte riktigt stj?rnstruckad. Trots att jag h?ll p? med samma spelare som jag s?g - avgudad, verkligen - det k?nde Nike Air Presto Femme sig mer som att tr?ffa min pappas medarbetare. De var alla bara vanliga m?nniskor. Allt utom en. Det var n?ra b?rjan av min pappas f?rsta s?song i Philly, och jag hade ett par skor i min hand. Jag Nike Air Max 90 Femme Rose gick in i Sixers f?rvaringsrummet med min pappa. Det fanns silver namnskyltar f?r varje spelare Nike Roshe Run Donne ovanf?r varje sk?p. Jag s?g ... men inte den jag letade efter, tills mina ?gon slog sig p? sista sk?pet l?ngst till v?nster. Iverson. AI satt framf?r hans sk?p, bobbing huvudet till Nike Roshe Run Mujer musiken p? hans h?rlurar. Jag gick upp till honom nerv?st. N?r jag ?ntligen n?dde honom tittade han upp med ett stort leende i ansiktet, kom ut ur stolen och gav mig en h?g fem. "Vad Nike Air Max 90 Womens Black h?nder, shorty?" Sa han. Av n?gon anledning skakade den typen av mig ur trance. . Shorty? Jag trodde. Jag ?r i fj?rde klass, och jag ?r n?stan lika l?ng som du! Jag sa det inte h?gt, sj?lvklart. Nike Air Max 90 Donne Rosa Jag ville verkligen f? de skorna autograferade. N?r n?gra spelare kommer till NBA, kan de bli lite ?verv?ldigade n?r de g?r upp mot sina hj?ltar. Men f?r att jag hade spenderat s? mycket av mitt tidiga liv kring NBA-spelare, hoppade jag ?ver den fasen. Jag var beredd. Min pappa kunde Nike Air Vapormax Womensha hj?lpt mig att g?ra mig redo f?r livet i NBA, men han l?rde mig inte faktiskt spelet. Jag hade en mycket, mycket h?rdare tr?nare. "Kom igen, h?ll din dribbling t?ttare." "Du h?ller Nike Roshe Run Dames inte din genomg?ng. Skjut det igen. "

Scroll up

Photobucket
Visitors
1 Member and 37 Guests are online.:
saicharansa

We welcome our newest member: doaleb1