Photobucket

dig. Det ?r Tony

in Here is your first Forum Wed Dec 06, 2017 1:19 am
by caicai2017 • 44 Posts | 440 Points

Det var en bra k?nsla, man. Jag hade aldrig varit en riktig talesman f?rut. S? n?r flygplatsen n?tt ut till Grizzlies och fr?gade efter mig - jag pratar, fr?gade de mig specifikt? Gilla, bild huvudet p? flygplatsen, du vet, och han ber?ttar sin assistent, "Yo, Nike Air Max 90 Heren assistent - vi m?ste g?ra det h?r r?tt. Vi beh?ver denna sak att vara Memphis. F? mig Tony Allen f?r den h?r. "Vet du n?r det ?r s??
Mannen hoppade jag ganska mycket vid den tillf?llen.
Och det var inte bara en annons, och det ?r det, vet du vad jag s?ger? Det var mer som - m?nniska, det ?r en riktig ?ra att vara ansiktet av en s?dan stad. Det var dessa j?tte affischer av mig, som bara h?ngde ?verallt. Du hade Tony Allen - ler mot dig, vibbar med dig och pekar p? dig som "Hej, man, du valde Adidas Superstar Mens en bra flygplats." Och det ?r ?verallt p? den flygplatsen du gick, du skulle f? det - som Tony Nike Air Presto FemmeAllen upplever . ?verallt Nike Air Presto Womens gick du. F?rmodligen 99% av m?nniskor s?ger Nike Air Huarache Femme jag, det ?r det f?rsta som de s?g n?r de kom fram till Memphis. Det ?r jag kommer fr?n det h?r planet ... g?r genom tunnelsituationen ... ?ppnar d?rren ... och d?, boom - du ser den. Det UGG Boots On Sale ?r precis d?r f?r dig. Det ?r Tony Allen sj?lv. S? snart som ett motsatta lag gick ut ur planet hade de nog sett mig st?ende d?r och s?g dem upp och ner. V?lkommen till denna stad som heter Adidas NMD Femme Mem. Det ?r h?r detaljerna blir sv?ra f?r mig. Det finns n?gra delar jag inte kommer ih?g om den dagen. Jag har h?rt det ?r vanligt med trauma - ditt sinne ers?tter minnen med tomma utrymmen. Gilla en Ctrl + Alt + Delete f?r allt som g?r ont f?r mycket.
Jag har s? m?nga svarta h?l i min hj?rna. Minnen sugs in och kommer aldrig tillbaka. Det m?ste finnas bitar av mig, bara flytande d?r ute i etern -Nike Air Max 90 Mens bitar som stulits fr?n mig. Delar som ?r Air Jordan 10 Mens gl?mda.
Jag kommer ih?g att mina f?r?ldrar ringde polisen och att hela min familj var hos mitt hus n?r solen steg.
Sedan tomt utrymme.

Scroll up

Photobucket
Visitors
1 Member and 32 Guests are online.:
saicharansa

We welcome our newest member: doaleb1